تقویت عضلات شکم و پهلو

حرکت دوچرخه

چه مزایایی داره انجام حرکت دوچرخه؟

– تقویت عضلات شکم.

– تقویت عضلات چهارسر ران.

– تقویت عضلات همسترینگ.

– کمک به تقویت عضلات باسن و همچنین به کاهش چربی های اضافه باسن کمک میکنه.

– همچنین انجام این حرکت به قوی شدن عضلات قفسه سینه هم کمک میکنه.

– تقویت عضلات شانه و همچنین گردن.

– در نهایت این حرکت در قوی شدن عضلات پشت و کمر نقش داره.

 

این حرکت رو چطور انجام بدیم؟

برای انجام این حرکت روزی زمین دراز بکشید طوری که گودی کمر رو به زمین فشار بدین که کمر شما کاملا صاف روی زمین قرار بگیره.
دست ها رو پشت گوش قرار بدین و آرنج دست راست رو به سوی زانوی چپ که با زاویه حدودا ۴۵ درجه هست، بکشید(همونطوری که در ویدیو میبینید)
فقط حواستون باشه که با گردنتون در شونه ها فرو نرین و عضلات گردن در حالت آزاد و بدون انقباض باشه.
توجه کنین که فقط نباید دست ها حرکت کنن. قفسه سینه و کمر هم باید از روی زمین فاصله بگیرند.
.
.
این حرکت رو بهتره در ۳ ست ۲۰ تایی انجام بدین. ولی اگر قادر به انجامش نیستین به خودتون فشار نیارین و کم کم تعداد حرکت رو افزایش بدین.
.
حتما دقت کنین که این حرکت رو با آرامش کامل و بدون شتابزدگی انجام بدین.
این حرکات رو دنبال کنید و نظراتتون رو با ما درمیون بذارید.

2 پاسخ به “تقویت عضلات شکم و پهلو

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده اند.پر کردن این فیلد ضروری است *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Visit Us On Instagram